Kerkbalans 2020

Ook u kunt meedoen!

Bericht

Kerkbalans 2020

De actie kerkbalans 2020 is weer begonnen. U hebt inmiddels een envelop ontvangen met een folder, een reactieformulier en een lege envelop. In de folder staat informatie over onze kerk en over de uitgaven die we verwachten in 2020 te moeten doen. Op het reactieformulier kunt u aangeven wat u in 2020 wilt bijdragen aan onze kerk. De envelop is bedoeld om het reactieformulier weer in te doen. De wijkcontactpersonen halen de enveloppen weer bij u op.

kerkbalans2020,folder

Hebt u vragen: die kunt u stellen aan het College van kerkrentmeesters.

Het College van kerkrentmeesters is dankbaar voor uw gave. Laten we, met elkaar onze kerk in stand houden, om van daaruit de Boodschap van de Bijbel uit te dragen aan de wereld.

Contactinformatie

Deel met vrienden

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email

Ook interessant voor je

Kindermomenten
Wekelijks een kindermoment bij de kerkdiensten.
Kindermoment van 18 oktober
hoe vaak moet ik mijn broeder of zuster vergeven?
Omzien naar elkaar
Belangrijker dan ooit.
Predikantsvacature
Bent u of kent u de nieuwe voorganger van onze gemeente?

Contact

Vul onderstaand formulier en we nemen contact met je op.

Bezoekadres PG Kudelstaart

Spilstraat 5
1433 HD  Kudelstaart

Zalen

Koffie, thee en dranken (fris en licht alcoholisch) kunnen alleen via ons (in samenwerking met Ons Tweede Thuis ) worden ingekocht. In de grote zaal kan aan de achterzijde een buffet worden opgesteld voor koffie thee en dranken. In verband met de bewoners van het combinatiegebouw en OTT hanteren we een eindtijd van 23:00 uur.

Kerkzaal

Grote zaal met een kwartronde amfitheater opstelling*. Geschikt voor grotere groepen van ca. 50 tot 300 personen. Wordt primair gebruikt voor kerkdiensten maar is ook zeer geschikt voor concerten, presentaties en optredens etc. We beschikken over 2 podia opstellingen:

a)       normale opstelling met katheder, voor kerkdiensten, huwelijksdiensten, afscheidsdiensten en kleinere optredens. Op het normale podium is plek voor max. 25 personen.

b)      Het vergrote (concert) podium biedt plek aan ca. 60 personen, bijv. voor koor- of muziekoptredens.

In overleg kan aanvullend gezorgd worden voor een dirigenten bok. Ook het orgel, piano en uitgebreide mogelijkheden van licht, beeld en geluid kunnen worden verzorgd.

*Een afwijkende stoelopstelling (met ca. 12 tafels) is mogelijk. In dat geval is er plek voor 120 tot max. 200 personen

Consistorie

Kleine vergaderruimte voor 8 max. 10 personen. Geschikt voor (informeel) overleg aan een ‘ronde’ tafelopstelling. Wordt bij concerten ook gebruikt voor omkleden etc.

1e verdieping

Zaal met U wormige of rechthoekige vergaderopstelling voor groepen tot ca. 24 personen. Desgewenst kan men ook groepsopstelling maken voor 4- 8 personen. Presentaties kunnen met een (zelf mee te brengen) beamer op een witte wand worden getoond. De zaal wordt bij grote concerten gebruikt als omkleed- en koffieruimte voor het concert en tijdens pauze.

Jids, 2e verdieping

Informele vergaderzaal voor max. 30 personen.  Er is een vergadertafel, maar de zaal heeft vooral een informeel karakter en is vooral ingericht voor de jeugd. Omdat er een bar is wordt de ruimte tevens gebruikt voor informele bijeenkomsten en een afsluitende borrel na een stevig avondje vergaderen. Er is geluidsinstallatie en er hangt een beamer die gehuurd kan worden.