Fotopresentatie startzaterdag

Fotopresentatie van startzaterdag

Bericht

Fotopresentatie startzaterdag

Bij de feestelijke activiteit op startzaterdag zijn heel wat foto’s (en filmpjes) gemaakt. Met fotocamera’s, maar nog veel meer met smartphones.

Hier vindt u een fotopresentatie achter het gedeelte dat alleen voor de leden is bestemd. U moet dus, als u lid bent, wel zijn ‘ingelogd’ op de website – anders kunt u de presentatie niet bekijken.

Mocht u mooie foto’s/film hebben waarvan het de moeite waard is om die ook op (het besloten gedeelte van) de website te plaatsen, dan kunt u die naar de scriba sturen (scriba@sow-kudelstaart.nl). Die zal met het webteam bekijken wat geplaatst kan worden.

Contactinformatie

Deel met vrienden

Ook interessant voor je

Stichting Eliza Yo
Geef ze een toekomst !
(GROEI-)GROEPEN IN KUDELSTAART
Groeigroepje van 3 maar dat worden er meer !!
BLOEMENGROETEN
Bloemen houden van mensen.
HET 'ENERGIE-FONDS' VAN ONZE DIACONIE.
Compensatie energie voor de kerk ?

Contact

Vul onderstaand formulier en we nemen contact met je op.

Bezoekadres PG Kudelstaart

Spilstraat 5
1433 HD  Kudelstaart

Zalen

Koffie, thee en dranken (fris en licht alcoholisch) kunnen alleen via ons (in samenwerking met Ons Tweede Thuis ) worden ingekocht. In de grote zaal kan aan de achterzijde een buffet worden opgesteld voor koffie thee en dranken. In verband met de bewoners van het combinatiegebouw en OTT hanteren we een eindtijd van 23:00 uur.

Kerkzaal

Grote zaal met een kwartronde amfitheater opstelling*. Geschikt voor grotere groepen van ca. 50 tot 300 personen. Wordt primair gebruikt voor kerkdiensten maar is ook zeer geschikt voor concerten, presentaties en optredens etc. We beschikken over 2 podia opstellingen:

a)       normale opstelling met katheder, voor kerkdiensten, huwelijksdiensten, afscheidsdiensten en kleinere optredens. Op het normale podium is plek voor max. 25 personen.

b)      Het vergrote (concert) podium biedt plek aan ca. 60 personen, bijv. voor koor- of muziekoptredens.

In overleg kan aanvullend gezorgd worden voor een dirigenten bok. Ook het orgel, piano en uitgebreide mogelijkheden van licht, beeld en geluid kunnen worden verzorgd.

*Een afwijkende stoelopstelling (met ca. 12 tafels) is mogelijk. In dat geval is er plek voor 120 tot max. 200 personen

Consistorie

Kleine vergaderruimte voor 8 max. 10 personen. Geschikt voor (informeel) overleg aan een ‘ronde’ tafelopstelling. Wordt bij concerten ook gebruikt voor omkleden etc.

1e verdieping

Zaal met U wormige of rechthoekige vergaderopstelling voor groepen tot ca. 24 personen. Desgewenst kan men ook groepsopstelling maken voor 4- 8 personen. Presentaties kunnen met een (zelf mee te brengen) beamer op een witte wand worden getoond. De zaal wordt bij grote concerten gebruikt als omkleed- en koffieruimte voor het concert en tijdens pauze.

Jids, 2e verdieping

Informele vergaderzaal voor max. 30 personen.  Er is een vergadertafel, maar de zaal heeft vooral een informeel karakter en is vooral ingericht voor de jeugd. Omdat er een bar is wordt de ruimte tevens gebruikt voor informele bijeenkomsten en een afsluitende borrel na een stevig avondje vergaderen. Er is geluidsinstallatie en er hangt een beamer die gehuurd kan worden.