Aanmelden voor kerkdiensten

Informatie voor de periode van 12 juli tot en met 23 augustus

Bericht

Aanmelden voor kerkdiensten

Hoe vreemd het ook klinkt: om een kerkdienst te kunnen bijwonen moet u zich AANMELDEN. Allereerst is het goed om nog eens te zeggen dat we u graag ontvangen, maar dat deze verplichting voortvloeit uit de regels en protocollen die gelden.  Hoofdregel is: houd u aan de anderhalvemeter-afstand-regel en meld u enkel aan als u gezond bent en uw eventuele huisgenoten dat ook zijn. Wij adviseren u ook om u niet aan te melden als u tot een risicogroep behoort.  En: als u zich hebt aangemeld en u (of één van uw huisgenoten wordt nadien ziek): blijft u dan ook thuis! 

Aanmelden per kerkdienst

Wilt u een dienst bijwonen, dan moet u zich vooraf per kerkdienst aanmelden. Voor zondag 12 juli is dat mogelijk vanaf zondag 5 juli 12.00 uur enz. Voor de volgende weken geldt dat ook: voor de dienst van 19 juli kunt u zich vanaf 12 juli aanmelden. Etcetera.

Bij voorkeur per e-mail

Aanmelden geschiedt bij voorkeur via het emailadres: aanmelden@sow-kudelstaart.nl. Geeft u daarbij ook aan wie u aanmeldt (alleen uzelf of ook uw huisgenoten/anderen).

U krijgt dan per email een bevestiging of u deze kerkdienst bij kunt wonen.

Aanmelden ook per telefoon mogelijk

U kunt ook per telefoon aanmelden. De telefoonnummers zijn daarvoor de volgende:

  • Voor dienst van 12 juli: 06 – 46 27 49 49;
  • Voor de dienst van 19 juli: 06 – 22 44 13 19;
  • Voor de dienst van 26 juli: 06 – 51 53 55 35;
  • Voor de dienst van 2 augustus: 06 – 40 41 79 02;
  • Voor de dienst van 9 augustus: 06 – 51 53 55 35;
  • Voor de dienst van 16 augustus: 06 – 51 53 55 35 (let op: wijkt af van kerkblad!);
  • Voor de dienst van 23 augustus: 06 – 46 27 49 49.

Als ‘t vol is….

Als blijkt dat we uw aanmelding niet kunnen honoreren omdat het vol is, bent u (als u dat wilt tenminste) ‘de eerste voor de week daarop.

Contactinformatie

Deel met vrienden

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email

Ook interessant voor je

Routekaart voor De Spil
Atlas in coronatijd
Gebruiksplan kerkgebouw
Protocol voor gebruik van De Spil
Bij de kerkdienst van 26 juli
door uw voorzitter
Collectes online-kerkdiensten
Oproep om de collectes niet te vergeten....

Contact

Vul onderstaand formulier en we nemen contact met je op.

Bezoekadres PG Kudelstaart

Spilstraat 5
1433 HD  Kudelstaart

Zalen

Koffie, thee en dranken (fris en licht alcoholisch) kunnen alleen via ons (in samenwerking met Ons Tweede Thuis ) worden ingekocht. In de grote zaal kan aan de achterzijde een buffet worden opgesteld voor koffie thee en dranken. In verband met de bewoners van het combinatiegebouw en OTT hanteren we een eindtijd van 23:00 uur.

Kerkzaal

Grote zaal met een kwartronde amfitheater opstelling*. Geschikt voor grotere groepen van ca. 50 tot 300 personen. Wordt primair gebruikt voor kerkdiensten maar is ook zeer geschikt voor concerten, presentaties en optredens etc. We beschikken over 2 podia opstellingen:

a)       normale opstelling met katheder, voor kerkdiensten, huwelijksdiensten, afscheidsdiensten en kleinere optredens. Op het normale podium is plek voor max. 25 personen.

b)      Het vergrote (concert) podium biedt plek aan ca. 60 personen, bijv. voor koor- of muziekoptredens.

In overleg kan aanvullend gezorgd worden voor een dirigenten bok. Ook het orgel, piano en uitgebreide mogelijkheden van licht, beeld en geluid kunnen worden verzorgd.

*Een afwijkende stoelopstelling (met ca. 12 tafels) is mogelijk. In dat geval is er plek voor 120 tot max. 200 personen

Consistorie

Kleine vergaderruimte voor 8 max. 10 personen. Geschikt voor (informeel) overleg aan een ‘ronde’ tafelopstelling. Wordt bij concerten ook gebruikt voor omkleden etc.

1e verdieping

Zaal met U wormige of rechthoekige vergaderopstelling voor groepen tot ca. 24 personen. Desgewenst kan men ook groepsopstelling maken voor 4- 8 personen. Presentaties kunnen met een (zelf mee te brengen) beamer op een witte wand worden getoond. De zaal wordt bij grote concerten gebruikt als omkleed- en koffieruimte voor het concert en tijdens pauze.

Jids, 2e verdieping

Informele vergaderzaal voor max. 30 personen.  Er is een vergadertafel, maar de zaal heeft vooral een informeel karakter en is vooral ingericht voor de jeugd. Omdat er een bar is wordt de ruimte tevens gebruikt voor informele bijeenkomsten en een afsluitende borrel na een stevig avondje vergaderen. Er is geluidsinstallatie en er hangt een beamer die gehuurd kan worden.