Ledenadministratie
De ledenadministratie van onze gemeente maakt onderdeel uit van de administratie van de PKN: de zogeheten LRP. Dat staat voor ‘ledenadministratie protestantse kerk’. Die administratie voldoet aan alle standaarden en regels die hieraan worden gesteld. Het gaat om uw persoonlijke gegevens – die zijn daarom zo veilig mogelijk opgeslagen.
Hoe word ik lid?
Als u lid wilt worden van onze kerk dan kan dat. U kunt dat bespreken met de ouderling of contactpersoon die u namens de kerk spreekt.
Welke wijzigingen kan ik doorgeven?
De kerkelijke administratie is gekoppeld aan de de burgerlijke administratie. Dat betekent dat als er iets in uw situatie wijzigt dat u ook door moet geven bij de burgerlijke gemeente, dat automatisch ook wordt gewijzigd in onze administratie. Als er andere wijzigingen zijn kunt u die doorgeven aan de ledenadministratie.
Kan ik mijn lidmaatschap opzeggen?
Ja, dat kan. Als u niet langer lid wilt zijn van onze kerk, bijvoorbeeld omdat u lid wilt worden van een andere kerk of omdat u helemaal niet bij een kerk aangesloten wil zijn, dan kunt u dat ook doorgeven. Dan wordt uw lidmaatschap beëindigd.
Contact met ledenadminstratie
Wilt u contact opnemen met de ledenadministratie? Gebruikt u dan onderstaand formulier.